Garantie
Wij pakken alle spullen met zorg in en doen ons best om alles netjes bij jou te laten bezorgen. Mocht er toch iets beschadigd of kapot zijn, dan kun je aanspraak maken op de garantie. Laat het ons zo snel mogelijk weten via [email protected], met het ordernummer en foto’s van het beschadigde product erbij. Indien het gebrek onder de garantie valt, dan zullen wij zorgen dat het kosteloos gerepareerd of vervangen wordt.
Klachten
Als iets niet naar wens is, of dit nu een product is of de gang van zaken, neem dan altijd eerst contact met ons op. Dit kan bijvoorbeeld via een mail naar [email protected]. We zoeken dan naar een passende oplossing. Lukt het niet om er samen uit te komen, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Maar we doen uiteraard ons uiterste best om tot een oplossing te komen, zodat dit niet nodig is.
Ontvang het laatste nieuws en interessante aanbiedingen.
Copyright © 2024 | Brammies | Alle Rechten Voorbehouden